Tuesday, June 29, 2010

αυτό είναι το καλύτερο φάρμακο

love.jpg


Χθες  επισκέφτηκα τον γιατρό να βοηθήσει λιγάκι τον οργανισμό μου να σταθεί στα πόδια του.
Τι να γίνει, ακόμα και τα σίδερα λυγίζουν, καμιά φορά!
Λοιπόν, όταν πήγαινα να φύγω, μου λέει το εξής:
- Εξασκώ την ιατρική εδώ και 30 χρόνια, και έχω γράψει χιλιάδες συνταγές για ένα σωρό φάρμακα. Αλλά στο τέλος κατάλαβα,ότι το καλύτερο φάρμακο που βοηθάει το ανθρώπινο πλάσμα, είναι η αγάπη.
- Και αν δεν ενεργήσει; τον ρώτησα εγώ
- Τότε, διπλασιάζεις τη δόση, μου είπε και με αποχαιρέτησε.

2 comments:

  1. Αδαλή ΚαλλιόπηJune 30, 2010 at 3:16 AM

    Εναι η μονη αληθεια και μονο οποιος το βιωνει μπορει να την υποστηρίξει.
    Μονο οποιος αντιληφθεί πως λειτουργει το σωμα και με ποση Σοφια και Αγαπη δομειται θα καταλαβει οτι παν μη συμβατο προς τα δομικά του συστατικά δημιουργεί Α-σθνεια!

    ReplyDelete
  2. - Τότε, διπλασιάζεις τη δόση...
    Απλό, σοφό, τόσο όμορφο στον αγώνα του να επιτυχθεί....

    ReplyDelete