Wednesday, July 28, 2010

Αν ξαναζούσα


  • Αν ξαναζούσα, θα μιλούσα λιγότερο και θα άκουγα περισσότερο

  • Θα καλούσα φίλους για φαγητό στο σπιτι ακόμα κι αν ήταν λεκιασμένο το χαλί μου.

  • Θα έτρωγα ποπ κόρν στο σαλόνι μου και θα ανησυχούσα λιγότερο για την σκόνη, αν κάποιος ήθελε να ανάψει φωτιά στο τζάκι.

  • Θα αφιέρωνα πιο πολύ ώρα να ακούω τον παππού μου να μιλάει για τα νιάτα του.

  • Δεν θα ανησυχούσα για το ανοιχτό παράθυρο στο αυτοκίνητο, μη μου χαλάσει την κόμμωση

  • Θα άναβα εκείνο το ροζ κεράκι που μύριζε τριαντάφυλλο, και δεν θα το άφηνα να λιώσει στην αποθήκη

  • Θα καθόμουν με τα παιδιά μου στο γρασίδι και δεν θα με ενδιέφεραν οι λεκέδες από το γρασίδι στα ρούχα

  • Θα έκλαιγα και θα γελούσα λιγότερο όταν έβλεπα τηλεόραση, και περισσότερο όταν παρακολουθούσα την ζωή.

  • Θα αναλάμβανα περισσότερες ευθύνες, για να ξεκουράζω τον άντρα μου

  • Θα ξάπλωνα στο κρεβάτι μου όταν ήμουν άρρωστη και δεν θα προσποιούμουν το ανίκητο βουνό

  • Δεν θα γκρίνιαζα για τους εννένα μήνες της εγκυμοσύνης μου, παρά θα ευχαριστούσα το Θεό για κάθε δευτερόλεπτο που θα συνειδητοποιούσα το τι συνέβαινε μέσα μου

  • Οταν θα έρχονταν να με φιλήσουν τα παιδιά μου, δεν θαέλεγα: "Αργότερα αυτά! Τώρα στα μαθήματα σας!"

  • Θα έλεγα περισσότερα "Σ' αγαπώ", περισσότερα "συγνώμη"

  • Μα περισσότερο από όλα, όταν είχα την ευκαιρία να ξαναζήσω, δεν θα έχανα ούτε λεπτό...θα ζούσα το κάθε δευτερόλεπτο...και δεν θα το επέστρεφα ποτέ


© Erma Bombeck

2 comments:

  1. απενοχοποιηθηκα...ιδιως με τα ποπ-κορν

    ReplyDelete
  2. Μα τι παει να πει αν ξαναζησω;;ολα αυτα τα παραπανω ειναι ζωη..και η ζωη ειναι τωρα..ειναι σημερα!!!Αυτοι οι ανθρωποι ζουν μια ζωη μεσα σε μια καρυδα ζαρωμενοι..και ξεραμενοι!!!αν ξαναζουσαν παλι οι ιδιοι θα ηταν!!!!

    ReplyDelete