Friday, July 9, 2010

λες ο,τι αισθάνεσαι;

φόβος.jpg

3 comments:

  1. Και γιατί να το πεις?Καλύτερα μερικά πράγματα να μην τα πεις ποτέ...Να τα έχεις μόνο συντροφιά σου.

    ReplyDelete
  2. Αν δεν τα λες...σημαίνει οτι φοβάσαι.
    Λεω ότι νοιώθω σημαίνει δεν φοβαμαι να εκφράσω τα συναισθήματα μου,σημαίνει οτι δεν φοβάμαι να εκτεθώ,σημαίνει ότι εχω μαθει να μοιράζομαι τις χαρες μου και τις λυπες μου...σημαίνει οτι οπως φοβαμαι εγω να εκφραστώ δεν κατανοω και τους αλλους ίσως που μοιράζονται.
    Τελικά μοιράζομαι ο,τι αισθάνομαι σημαίνει συνκοινωνώ με τούς συνανθρώπους μου και εμπιστεύομαι και το δικο τους μοιρασμα.
    Απόψεις...και συναισθηματα ταυτοχρονα μοιρασμενα...εμπιστοσύνη και καμία ανάγκη για εικονα....:))
    Kαλησπέρα σας!

    ReplyDelete
  3. Eξαρτάται σε ποιον χώρο εκφράζεις τα συναισθήματά σου. Καλό δε λέω, αλλά όχι σε όλους τους χώρους και σε όλους τους ανθρώπους. Γνωρίζω και ανοίγομαι, αυτό πιστεύω.

    ReplyDelete