Thursday, May 10, 2012

μάθημα

«Ελα μη στεναχωριέσαι άλλο, φτάνει!» της είπα προσπαθώντας να την συνεφέρω
«Δεν την μπορώ την υποκρισία, δεν την μπορώ!» είπε και αναστέναξε κρατώντας το κεφάλι της με τα δυο της χέρια, σαν να προσπαθούσε να το συγκρατήσει
«Αφού σου το είχα πει πως δεν πρέπει να περιμένεις από τον άλλον να συμπεριφέρεται όπως θέλεις εσύ..»
«Ναι, το ξέρω, όμως είναι τόσο σκληρό...να δείνεις τα πάντα και να εισπράττεις περιφρόνηση..Τόση γαιδουριά πια, τόση; Ετσι μαθαίνεις να μην είσαι καλός με κανέναν! Τ ακους; Με κανέναν!» είπε και έψαξε τα μάτια μου
Εγώ έσκυψα προσπαθώντας να τα αποφύγω...
«Γιατί δεν με κοιτάς;» με ρώτησε πιάνοντας και ανασηκώνοντας το σαγόνι μου στο ύψος των ματιών της «Αδικο έχω;»
«Καθόλου» της είπα «Αλλά να, καλό είναι να δεχόμαστε τον άλλον όπως είναι και να βρούμε αν ταιριάζει στη ζωή μας κάπου..» πρόσθεσα
Εκείνη παράτησε τα μάτια μου και αναζήτησε άλλον ορίζοντα. Τον ουρανό.
Αραγε να θυμήθηκε οτι αυτά που της έλεγα τα είχα μάθει από κείνη με σκληρό τρόπο, όταν μου είχε ραγίσει την καρδιά πριν από μερικά χρόνια;

4 comments:

  1. Ευτυχία Μουσούλη (μητέρα Ράνιας)May 10, 2012 at 9:20 AM

    Συνήθως ξεχνάμε τις πίκρες που προκαλούμε, εγωϊστικά θεωρούμε ότι εμείς έχουμε δικαιώματα και οι άλλοι μόνο υποχρεώσεις,Από μια πονεμένη μου εμπειρία προέκυψαν αυτοί οι στίχοι

    Δώσε….τα δανεικά!

    Πρόσεχε…γιατί το άδικο λένε…δεν ευλογείται
    δεν το ξεχνάει η ζωή,κι έρχεται ώρα
    που ζητά πίσω τα δανεικά της!
    Και κει …που νοιώθεις δυνατός,
    και κει που νοιώθεις νικητής
    αφού εσύ προξένησες πόνο βαθύ
    και έκανες και δάκρυα
    να τρέξουν κάποια μάτια…
    Τα παίρνει πίσω η ζωή
    και για τον ίδιο λόγο,
    τα παίρνει απ τα μάτια σου,
    Γιατί….ήταν δικά της !

    Μη δίνετε πίκρες ...δε σας ξεχνάει ο χρόνος

    ReplyDelete
  2. To θέμα είναι τι θεωρεί κανείς κακό. Μπορεί να απορρίψεις κάποιον ερωτικά και αυτός να σου κάνει κακό επειδή θεωρεί ότι η απόρριψή σου ήταν ένα κακό. Του έκανες όμως?Κακό είναι να κάνουμε άνω-κάτω τη ζωή ενός ανθρώπου, που δε μας έφταιξε σε τίποτα χωρίς να μας πέφτει κανένας λόγος.

    ReplyDelete
  3. Ενας κύκλος είναι η ζωή, έλεγε η μαμά μου....
    Ο,τι δίνεις παίρνεις....

    ReplyDelete
  4. Υ1:Κι εκτός των άλλων, μπορεί εμείς να μη θέλουμε κάποιον στη ζωή μας και αυτός με το ζόρι να θέλει να μπει. Είμαστε υποχρεωμένοι επειδή αυτός έχει ψυχαναγκασμό με το άτομό μας να τον δεχόμαστε και μάλιστα όπως θέλει? Εμένα μου έχει τύχει να διώχνω κάποιον και να μη φεύγει από εγωισμό κάνοντας μαύρη τη δική μου τη ζωή εκδικητικά. Δηλαδή, για να μη θιγεί ο εγωισμός του άλλου, πρέπει εμείς να τραβάμε τα πάνδεινα?Μιλάμε για ψυχοπαθητικές καταστάσεις. Καλό είναι οι άνθρωποι την απόρριψη να μάθουν να τη δέχονται ως φυσική επιλογή και όχι ως κακό. Δεν είναι υποχρεωμένος ο κόσμος όλος να συμμορφώνεται με τις φαντασιώσεις τους.

    ReplyDelete