Wednesday, May 18, 2011

Ελεγχος

Ενα αγόρι μπαίνει σ ένα τηλεφωνικό θάλαμο που ήταν κοντά στο ταμείο ενός μεγάλου σουπερμάκετ. Έτυχε να περνά από κει κοντά ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και άκουσε το τηλεφώνημα:
"Μήπως μπορείτε κυρία να με προσλάβετε για να καθαρίζω τον κήπο σας;"
από την άλλη μερικά του τηλεφώνου ακούστηκε η φωνή της γυναίκας
"Μα ήδη έχω κάποιον άλλον γι αυτή τη δουλειά!"
Αγόρι:  "Κυρία μπορώ να καθαρίζω το κήπο σας στη μισή τιμή από εκείνα που δίνετε τώρα!"
Γυναίκα: "Μα είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτόν που έχω τώρα!"
Ο καταστηματάρχης που άκουγε τη κουβέντα, πλησίασε το μικρό και του λέει:
"Μικρέ μου αρέσει πολύ ο τρόπος σου, η επιμονή σου! Θέλω να σου δώσω δουλειά εδώ!"
Αγόρι: "Όχι, ευχαριστώ".
Καταστηματάρχης: "Μα σε βλέπω που παρακαλάς για δουλειά..."
Αγόρι: " Οχι κύριε, απλά έλεγξα το πως τα πάω στη δουλειά που έχω αναλάβει. Ξέρετε εγώ είμαι εκείνος που έχει προσλάβει για να της καθαρίζω το κήπο!"

1 comment:

  1. Το Ελληνοπουλο του μελλοντος.Οταν ξεκινας την ζωη σου με ΔΝΤ.........

    ReplyDelete