Friday, April 15, 2011

Τι σόι δάσκαλος είμαι;

Τώρα που έκλεισε το σχολείο φιληθήκαμε για ευχηθήκαμε ο ένας στον άλλον καλό Πάσχα, έπιασα τον εαυτό μου να αναρωτιέται:
Τι δάσκαλος αλήθεια είμαι;
Και κατέληξα σε ένα τρομακτικό συμπέρασμα:
Ξέρω πως είμαι ένα αποφασιστικό στοιχείο μέσα στην τάξη.
Από την δική μου προσέγγιση εξαρτάται το κλίμα. Από την διάθεσή μου προκύπτει ο "καλός η ο κακός καιρός" μέσα εκεί.
Ξέρω πως έχω πολύ μεγάλη δύναμη.
Μπορώ εύκολα να κάνω τη ζωή ενός παιδιού η μίζερη ή χαρούμενη.
Μπορώ να γίνω ένα εργαλείο βασανισμού ή ένα εργαλείο έμπνευσης.
Μπορώ να εξευτελίσω αλλά μπορώ και να εξανθρωπίσω. Να προκαλέσω πόνο αλλά και να θεραπεύσω.
Να διδάσκω να διαχειρίζονται τις κρίσεις ανθρώπινα η δικτατορικά.
Με αυτές τις σκέψεις, αγκάλιασα πιο ζεστά τα παιδιά.
Μέχρι να τα ξαναδώ.

2 comments:

  1. Evangelia MantzikouApril 15, 2011 at 7:05 AM

    Μακάρι να ακολουθούσαν τα λόγια και τις σκέψεις σου και άλλοι συνάδελφοί σου!

    ReplyDelete
  2. Ευαισθησια Αγαπη κ Επιστημη θα πανε την Ελλαδα μπροστα.Μπραβο

    ReplyDelete