Sunday, August 26, 2012

Συνάντηση

Ένας άνδρας, που είχε χάσει πρόσφατα την γυναίκα του, ζούσε με τον μικρό του γιο σε ένα χωριό.
Μια μέρα είχε πάει στην πόλη για δουλειές. Είχε αφήσει τον γιο του μόνο στο σπίτι. Ληστές επιτέθηκαν και έκαψαν το χωριό. Βρήκαν το μικρό αγόρι κρυμενο. Δεν το σκότωσαν αλλά το πήραν μαζί τους.
Επέστρεψε ο πατέρας, βρήκε το  σπίτι του καμμένο. Πιστεύοντας πως ο γιός του κάηκε κι αυτός, παίρνει τις στάχτες από ένα καρβουνιασμένο σώμα και τις τοποθετεί ευλαβικά μέσα σε ένα όμορφο δοχείο. Από κείνη τη μέρα το είχε συνέχεια μαζί του.
Κάποια μέρα ο γιος του δραπέτευσε από τους ληστές και γύρισε στο σπίτι. Χτύπησε την πόρτα.
"Ποιος είναι;" ρώτησε από μέσα ο πατέρας
" Εγώ είμαι, πατέρα, ο γιος σου, άνοιξέ μου."
Μέσα στην τρέλα της θλίψης ο πατέρας, φώναξε
"Φύγε, ο γιος μου είναι νεκρός! Σταμάτα να με κοροϊδεύεις! Δεν σέβεσαι την μνήμη ενός νεκρού! Εξαφανίσου!"
Το αγόρι, λυπημένο έφυγε.
Πατέρας και γιος δεν ξανασυναντήθηκαν ποτέ.

1 comment:

  1. Θα καταθέσω την πρώτη λέξη που μου ήλθε στο μυαλό μετά την τελευταία λέξη αυτής της μικρής ιστορίας ... ¨τραγικό¨. Καλό μεσοβδόμαδο γιά αυριο.

    ReplyDelete