Wednesday, February 23, 2011

Οι παράξενοι άνθρωποι.

O πατέρας μου πάντα έλεγε οτι αν κοιμάσαι νωρίς και σηκώνεσαι νωρίς θα γίνεις υγιής, πλούσιος και σοφός.
Ετσι, στις 8 μμ σβήναμε τα φώτα στο σπίτι μας και την αυγή ξυπνούσαμε με τη μυρωδιά του καφέ, του μπεϊκον και των τηγανητών αβγών.
Ο πατέρας μου ακολούθησε αυτόν το γενικό κανόνα για μια ζωή και πέθανε νέος, άφραγκος και θα έλεγα όχι τόσο σοφός.
Εγώ από την άλλη αρνήθηκα τη συμβουλή του και ακολούθησα το αντίθετο. Αργά το βράδυ και αργά το πρωί. Τώρα, δεν λέω οτι κατάκτησα το κόσμο, αλλά έχω αποφύγει αρκετές κυκλοφοριακές συμφορήσεις, απέφυγα κάποιες συνηθισμένες και παγίδες έχω γνωρίσει κάποιους παράξενους υπέροχους ανθρώπους, ένας από τους οποίους ήμουν εγώ - κάποιος που ο πατέρας μου ποτέ δε γνώρισε!



Charles Bukowski

2 comments:

  1. [...] This post was mentioned on Twitter by jennygatz, Dimitris Karavasilis. Dimitris Karavasilis said: Οι παράξενοι άνθρωποι. http://goo.gl/fb/4iYUw [...]

    ReplyDelete
  2. αυτό θα με απασχολεί για πολύ....βέβαια ο πατήρ είχε αυγά και μπέικον και μειωμένη Δεη ...αλλα και οι παράξενοι έχουν μια ομορφια!!

    ReplyDelete