Wednesday, June 10, 2009

έχω μια πρόσκληση για σένα ( Η ζωή δεν τελειώνει με ήττα)

Αυτό τον λίγο καιρό που μετακόμισα σε τούτη την φιλόξενη γειτονιά, έμαθα πολλά. Γνώρισα ανθρώπους, εσας, με αυτόν τον συναρπαστικά όμορφο τρόπο, τον γραπτό.
Λέω πως είναι καλό, όποτε μπορούμε να μην χάνουμε την ευκαιρία να θυμόμαστε και τον άλλον τρόπο γνωριμίας, εννοώ τον κλασικό.
Το να συναντάς κάποιον, να του μιλάς με όλο σου το σώμα και όλες σου τις αισθήσεις. Να τον δεις, να τον αγγίξεις, να του χαμογελάσεις.
Μια τέτοια ευκαιρία ίσως είναι και η παρουσίαση του βιβλίου μου "Η ζωή δεν τελειώνει με ήττα" που θα γίνει στην Αθήνα την ερχόμενη Δευτερα.
Η πρόσκληση είναι αυτή:
prosklisi.gif
Το εξώφυλλο το βλέπεις στα δεξιά σου.
Θα μου πεις σε τι αναφέρεται το βιβλίο σου, αν αξίζει τον κόπο να περάσω από εκεί και να χάσω ένα απόγευμα.
Λοιπόν τέτοια ερώτηση είναι λάθος. Δεν είναι χάσιμο χρόνου, αν τον έχεις, αλλά είναι το κέρδος της σχέσης, της επαφής. Οσο για το βιβλίο, είναι ένα σύγχρονο θέμα που έχει να κάνει με το μονοπώλιο της γνώσης που έχουν μερικοί στον πλανήτη μας, και πως ευτυχώς ακόμα μερικοί με κόστος αντιστέκονται. Περιπέτεια με άλλα λόγια με πολλές προεκτάσεις. Κοίτα το οπισθόφυλλο:
op.jpg
Α, υπάρχει και ένα βίντεο. Μόνο που αυτό να μου επιτρέψεις αγαπητέ μου συνοδοιπόρε, να το κρατήσω για εκείνη τη μερα, τι λες; Εκτός και αν επιθυμείς να το δεις, οπότε ίσως υποκύψω.
Σε προσκαλώ λοιπόν.
ΥΓ
Να μου επιτρέψει το Καραβάκι να το ευχαριστήσω που μόλις το έμαθε, έτρεξε πάνω από τα κύμματα να το διαλαλήσει από εχθές στην γειτονιά...

No comments:

Post a Comment