Saturday, September 28, 2013

"..μου φτάνει που ξέρω εγώ.."

"Ένας ηλικιωμένος κύριος βγήκε το πρωί στην Αντιόχεια από το σπίτι του και καθώς προχωρούσε χτυπήθηκε από ένα μοτοποδήλατο... Οι περαστικοί τον σήκωσαν από το έδαφος ελαφρά τραυματισμένο και τον μετέφεραν στον πλησιέστερο σταθμό πρώτων βοηθειών... Εκεί φρόντισαν τα τραύματα του και τον παρακάλεσαν να περιμένει για να του κάνουν και ακτινογραφία. Ανήσυχος τους απάντησε πως βιάζεται να φύγει, γιατί η σύντροφος του είναι οικότροφος σε ίδρυμα και πήγαινε κάθε πρωί και παίρνανε μαζί το πρωινό τους... Του είπαν να ηρεμήσει και πως αυτοί θα ενημέρωναν τη σύζυγο του ότι θα καθυστερούσε... "Μααα"..., είπε αυτός διστακτικά, "η σύζυγος μου πάσχει από τη νόσο Αλτσχάιμερ και δεν καταλαβαίνει... Δεν ξέρει ούτε ποιος είμαι", πρόσθεσε...
"Μα κι εσείς τι σκοτώνεστε κάθε πρωί να πάτε να πάρετε το πρωινό σας μαζί αφού δεν ξέρει ποιος είστε", είπαν οι νοσηλεύτριες........ "Ξέρω όμως εγώ ποια είναι αυτή" απάντησε με τρεμάμενη από συγκίνηση φωνή...!!"

1 comment:

  1. Ευτυχία Μουσούλη (μητέρα Ράνιας)September 29, 2013 at 6:44 AM

    Τί γλυκειά εικόνα!
    Πριν 3 μέρες έφυγε για ταξίδια τ'ουρανού ο δικός μου σύζυγος ..ο γλυκός μου σύντροφος.
    Είμαι αφάνταστα πονεμένη αλλά με ανακουφίζει η σκέψη ότι μέχρι το τέλος του ήξερε ποιά είμαι...και ήξερα ποιός ήταν.
    .Κι ακόμα πιστεύω πως δε φεύγουν εκείνοι που κατάφεραν σστις καρδιές των ανθρώπων να βάλουν ΑΓΑΠΗΣ θεμέλια.

    ReplyDelete