Tuesday, August 23, 2011

Μπαμπά, να σε πληρώσω!

Ένας άνδρας γύρισε αργά στο σπίτι από την δουλειά του, γεμάτος νεύρα. Βρήκε τον μικρό του γιο να τον περιμένει στην πόρτα.
- Μπαμπά, να σε ρωτήσω κάτι;
- Βέβαια, τι είναι;
- Μπαμπά, πόσα χρήματα βγάζεις την ώρα;
- Αυτό να μην σε ενδιαφέρει! Γιατί το ρωτάς;
- έτσι, θέλω να ξέρω. Σε παρακαλώ πες μου, πόσα βγάζεις την ώρα;
- 60 ευρώ
- Α, απάντησε το μικρό αγόρι και κατέβασε το κεφάλι του. Οταν ξανακοίταξε τον πατέρα του, του λέει:
Μπαμπά, μήπως μπορείς να μου δανείσεις 30 Ευρώ;
Ο πατέρας θύμωσε πολύ.
-Εαν ο μνοαδικός λόγος που μου το ζήτησες αυτό είναι για να πας και να αγοράσεις επό εκείνα τα χαζοπαίχνιδα η καμια άλλη ανοησία, καλύτερα να πάς αυτή τη στιγμή κατευθείαν στο κρεβάτι σου. να σκεφτείς για ποιο λόγο είσαι τόσο εγωσιστής. Δουλεύω πολύ σκληρά όλη μέρα για να έχω να αντιμετωπίσω μια τόσο παιδιάστικη συμπεριφορά. Γρήγορα στο δωμάτιο σου!!
Το μικρό παιδί πήγε ήσυχα στο δωμάτιο του και έκλεισε την πόρτα.
Ο άνδρας κάθησε κάτω και άρχισε να νευριάζει περισσότερο με τις ερωτήσεις του γιου του.
Πως τόλμησε να με ρωτήσει ένα τέτοιο πράγμα;
Ύστερα από μια ώρα, πέρασε ο θυμός του και άρχισε να σκέφτεται:
Ίσως να υπήρχε κάτι που πραγματικά να χρειαζόταν να αγοράσει με αυτά τα χρήματα, και η αλήθεια είναι πως δεν ζητάει χρήματα τόσο συχνά.
Ο άνδρας πήγε στο δωμάτιο του παιδιού και άνοιξε την πόρτα.
-Κοιμάσαι γιε μου; ρώτησε
- Όχι μπαμπά, είμαι ξύπνιος, είπε το αγόρι
- Σκεφτόμουν πως ίσως να ήμουν σκληρός μαζί σου νωρίτερα. Είχα μια πολύ κουραστική μέρα και ξέσπασα επανω σου. να, πάρε τα 30 Ευρώ
το μικρό αγόρι, πήδηε από την χαρά του
- Σε ευχαριστώ πατέρα! είπε και αμέσως ανασκάλεψε κάτω από το μαξιλάρι του και πήρε κάποια χαρτονομίσματα ακόμα. Ο άνδρας όταν το είδε αυτό άρχισε να θυμώνει πάλι.
Το μικρό αγόρι μέτρησε τα χρήματά του και κοίταξε τον πατέρα του.
- Γιατί μου ζήτησες χρήματα αφού ήδη είχες μερικά; τον ρώτησε ο μπαμπάς του
-Επειδή δεν είχα αρκετά, είπε εκείνο, αλλά τώρα έχω. Μπαμπά, έχω 60 Ευρώ. Μπορώ να αγοράσω μια ώρα από τον χρόνο σου; Μπορείς να έρθεις αύριο νωρίτερα από την δουλειά σου; Θα ήθελα να παίξουμε παρέα για μία ώρα!

1 comment:

  1. Aδαλή ΚαλλιόπηAugust 24, 2011 at 7:25 AM

    Δυστυχώς...χάσαμε τον στόχο της Ζωής μας...

    ReplyDelete