Friday, March 4, 2011

Για τη παγκόσμια μέρα κατά του καρκίνου ( κι ας άλλαξε η ημερομηνία)

Παγκόσμια μέρα κατά του καρκίνου ήταν σήμερα και τι καλύτερο από το να μιλήσουμε για νικητές!!!


O Μίλλερ, ένα άνθρωπος από την Αυστραλία, αν δεν κάνω λάθος, είναι ο άνθρωπος στον οποίο είναι αφιερωμένη η είδηση της ημέρας, εκτός από εκείνα που "πρέπει" να ακούσεις.


Λοιπόν αυτός ο άνθρωπος, έχει χτυπηθεί στη ζωή του από τον καρκίνο, όσο κανένας άλλος. Συγκεκριμένα οχτώ φορές. Έχει κάνει πολλές και επώδυνες θεραπείες. Οι γιατροί από την πρώτη κιόλας φορά, του είπαν οτι η ζωή του έχει συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης, την οποία προσδιόρισαν σε μερικές εβδομάδες. Όμως. Ο Μίλλερ, είναι σήμερα εξήντα εννέα ετών. Είναι παντρεμένος και έχει ως και δισέγγονα.


winner%20cancer.jpg


Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που διαγνώστηκε με καρκίνο και του ανακοινώθηκε το υπόλοιπο ζωής που είχε.
Χάρη στην γυναίκα μου, σε κείνη οφείλω τη ζωή μου, είπε, αν δεν υπήρχε αυτή η αγάπη μου προς αυτή και απο κείνη προς εμένα, δεν ξέρω που θα ήμουν τώρα.
Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω ούτε ένα εκατοστό πίσω από τον αγώνα μου για ζωή, είπε.
Δεν χαρίζω στον θάνατο τίποτα. Η αγάπη είναι το πιο δυνατό φάρμακο.
Ο εχθρός του η παραίτηση και η απομόνωση!!!!


No comments:

Post a Comment