Tuesday, November 23, 2010

τι ήθελα και τα έμαθα

Είναι αλήθεια πως μου πήρε πολύ καιρό να συμπληρώσω έναν πρώτο κατάλογο, ο οποίος βέβαια, φαντάζομαι πως όσο περνούν τα χρόνια, θα μεγαλώνει.
Ετσι λοιπόν, είπα σήμερα, να τον γράψω, να τον δω κιόλας από μια άλλη οπτική γωνία, και ίσως αλλάξω κάποια από αυτά.
Έχουμε και λέμε:

*
Μακάρι να μην είχα μάθει ποτέ, ότι δεν αξίζω να αποκτήσω ο,τι θέλω.
*
Μακάρι να μην είχα μάθει πως η αξία μου προσδιορίζεται από τους άλλους.
*
Μακάρι να μην είχα μάθει οτι το να είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου αλλά και ασφαλής, είναι ένας μύθος.
*
Μακάρι να μην είχα μάθει, ότι το να φωνάζω για τα δικαιώματα μου είναι χάσιμο χρόνου,
*
Μακάρι να μην είχα μάθει ότι μπορώ να αλλάξω την κατάσταση μου με το να είμαι τέλειος και εφοδιασμένος με χίλια "πρέπει".
*
Μακάρι να μην είχα μάθει πως δεν είναι αρκετός....

Είναι πολλά ακόμα τέτοια μακάρι, αλλά καθώς τα κοίταζα ξανά, τελικά αποφάσισα να αρκεστώ στα παραπάνω, συνειδητοποιώντας για μια φορά ακόμα πως θα χρειαστώ πολύ καιρό γι' αυτό το ξεκαθάρισμα, αφού, ακόμα και τούτη τη στιγμή αγωνίστηκα να ξεφύγω από κακο-μαθημένα "πράγματα".

2 comments:

  1. Συμφωνώ μαζί σας, κύριε Δημήτρη.
    Συνεχές φιλτράρισμα.
    Αυτά τα πρέπει, και ποιός τα καθορίζει.
    Καλή πράξη και η αφαίρεση, όταν γίνεται
    στην ώρα της.
    Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  2. Παυλίνα ΠαμπούδηNovember 26, 2010 at 3:34 AM

    Ναι, αλλά τι τα θέλεις πια τα ράφια αν δεν έχεις πια βιβλία;;;;

    ReplyDelete