Saturday, August 7, 2010

Είμαι αφελής;


Ονειρεύομαι. Αισθάνομαι. Αγαπώ.
Πιστεύω
Υπάρχουν τόσα πράγματα που πιστεύω, ώστε έχω καταλήξει να πω με σιγουριά οτι είμαι αφελής.
Αφελώς πιστεύω οτι αξίζω να είμαι ευτυχισμένος.
Αφελώς πιστεύω οτι ο ένας πρέπει να νοιάζεται για τον άλλον.
Αφελώς πιστεύω οτι η ζωή είναι πολύ περισσότερο από το να πληρώνεις τους λογαριασμούς.
Αφελώς πιστεύω οτι η έξαψη και το πάθος δεν θα πρέπει ποτε να ξεθωριάσουν.
Το ξέρω, είμαι ανόητος.
Αφελώς πιστεύω οτι τα παιδιά είναι και αυτά άνθρωποι και αξίζουν τον σεβασμό.
Αφελώς πιστεύω οτι τα ζευγάρια πρέπει να δίνουν αξία ο ένας στον άλλο για πάντα.
Αφελώς πιστεύω οτι οτι η ελπίδα είναι ένα σχέδιο και πολύ καλό μάλιστα.
Αφελώς πιστεύω δεν είμαστε πάπιες για να προχωράμε ο ένας πίσω από τον άλλον.
Τι ανόητος που είμαι!
Αφελώς πιστεύω οτι οι άνθρωποι αξίζουν πιο πολύ από τα χρήματα
Αφελώς πιστεύω οτι η υγεία και η ευτυχία είναι τα μεγαλύτερα πλούτη στον κόσμο.
Μα που ζω;
Πιστεύω με αφέλεια οτι θα με ακούσει κάποιος μέσα στο κατακαλόκαιρο;

4 comments:

  1. Ααααααααα!!!
    Είναι σοβαρά τα πράγματα ! How could i help ?

    ReplyDelete
  2. Νομίζω πως πρόκειται για μια εσκεμμένη προσποίηση αδυναμίας από μέρους σας , αγαπητέ, οπότε ίσως οι αναγνώστες σας να είναι οι πραγματικά αφελείς! Είναι αθεράπευτος αυτός ο διδακτισμός τελικά. Εγώ είμαι σίγουρη ότι πιστεύεις ακράδαντα στις αξίες που αναφέρεις και τίποτα δεν είναι ικανό να σου κλονίσει αυτήν την πίστη. Φυσικά οι πειρασμοί να αλλάξεις πρακτική ειναι μεγάλοι, δεν το αμφισβητώ.--- Τελικά ίσως να φταίει ο γραπτός λόγος. Είναι πολύ περιορισμένος και δεν μπορεί να μας γνωρίσει κανείς πραγματικά μέσα απ αυτόν.

    ReplyDelete
  3. Δημήτρη μου, δεν είσαι εσύ ο αφελής! Αφελείς είναι όλοι αυτοί οι κυνικοί που βρήκαν το "νόημα" στο "εφήμερο" και στο "ευτελές", στο "εύκολο" και στο "φανταιζί" γιατί δεν ξέρουν τι χάνουν... Στ' αλήθεια, θα λυπηθούν πολύ όταν το συνειδητοποιήσουν..."Εγώ είμαι σίγουρη ότι πιστεύεις ακράδαντα στις αξίες που αναφέρεις και τίποτα δεν είναι ικανό να σου κλονίσει αυτήν την πίστη" -δανείζομαι την πρόταση της Έλσας χωρίς όμως τα συμπεράσματά της για διδακτισμό... Αν και σε τελική ανάλυση, γιατί όχι και διδακτισμός; Κακό είναι να διδασκόμαστε από την ευαισθησία κάποιου; Να είσαι πάντα καλά, Δημήτρη μου!!!

    ReplyDelete
  4. Eίμαι κατ επιλογήν αφελής έναντι όσων αλλων....πιστεύουν τα αντίθετα.Και ειναι μια επιλογή Ψυχής και Νοησης εκδηλωμενη με εμπιστοσύνη ,σεβασμο,μοίρασμα,Φώς!
    Ευχαριστω πολύ και για την δικη σου "αφέλεια"Δημήτρη...είναι Φάρος!

    ReplyDelete