Wednesday, August 4, 2010

Η αληθινή ερώτηση

Ειχα ακούσει για κάποιον σοφό γέροντα, που είχε την ικανότητα να σε βοηθά, θέτοντας σου ερωτήματα, αντί για συμβουλές. Οι άνθρωποι πήγαιναν σε κείνον για να τους κάνει την ερώτηση που θα τους βοηθήσει στην ζωή τους. Κείνο τον καιρό, περνούσα δύσκολα. Αποφάσισα να τον συναντήσω. Για την οικογένεια μου, για το σχολείο....


"Γέροντα" του λέω " σε παρακαλώ πες μου κάτι για να μπορέσω να βρώ έναν δρόμο..


." "Κατάλαβα" μου λέει.."τι χρειάζονται;"


Αποσύρθηκε


Εγώ έφυγα με χίλες δυο ερωτήσεις στο κεφάλι μου, αντί για ανάπαυση που περίμενα.


Πέρασαν λίγες μέρες, και επειδή δεν ησύχαζα, πήρα τον δρόμο να τον ξανασυναντήσω


"Συγνώμη που επανέρχομαι" του είπα " αλλά, δεν καταλάβατε την πρωτη φορά που ήρθα. Σας είχα παρακαλέσει να με βοηθήσετε με κάτι που θα μου λέγατε, που θα ρωτούσατε. Με είχατε ρωτήσε "Τι χρειάζονται". Προσπάθησε να καταλάβω το νόημα της, να το εφαρμόσω, αλλά μάταια. Γι αυτό ξαναήρθα


"Κατάλαβα" του λέει "Τι χρειάζονται στ' αλήθεα;"


Εφυγα ανακουφισμένος.


Βλέπεις, μόνο με το πραγματικό νοιάξιμο, βρίσκεις την απάντηση που επιθυμείς!

No comments:

Post a Comment